2015年10月22日星期四

Öz Talk Gücü

Hayat mutluluk ve üzüntü derinliklerinde arasında sarkan büyük bir salıncak gibi. En kısa sürede biz üzüntü eğim aşağı iner gibi, biz mutluluk sürekli kendinizi iyi hissetmenizi bayır üzerinde hızlandırır. Biz aşağı zaman sıkıntı zamanlarında, biz duygusal travma ve hayal kırıklıklarının bir uçurumun üzerinde kayma. Vesilesiyle yukarıya çıkabilir biri, acılarını boyunca birçok galibiyet mimarıdır.
Yukarıdaki, düşük kayıp ve şaşkın hissediyorsanız zaman, kendinizi moral zorunda sert kez gelmek. Bu kendi kendine konuşma ile etkili yapılabilir. Self-talk kendine konuşurken bir yoludur. Bu etkili ruh arama için kullanılabilir. Kendimize konuşurken bizim vicdanım bizim konuşma kontrol olarak, biz hiç yalan. Bizim düşünceleri hakkında vokal zaman, bizim aklında daha büyük bir etki yapar, çünkü Öz konuşma etkilidir.
Beynimiz sonra zihin yanı sıra kulakları aynı iletiyi alır. Bu tekrarlama moral görüşmeler ve düşünceleri ince ayar beynin performansını.
Biz pek kasık içinde itiraf rağmen, biz bizim kişisel manzara bazı alanlarda daha iyi yapabileceğini aklımıza biliyoruz. Bu almak daha iyi tutum kendi kendine konuşma kullanarak pratik bir gerçeklik haline dönüştürülebilir.
Eğer içine kapanık iseniz ve size arkadaş yanındaki kapı gibi sokulgan bir insan olmak istiyorsanız, yapmanız gereken kendiniz için konuşmak. Tüm samimiyet ve duyguları ile kendinizi anlatın "Ben onun gibi olabilir. Ben doğuştan hoparlör duyuyorum. Ben insanlar ve konuşma gibi yapmak bana doğal geliyor. Ben sadece dinlemek ve konuşmak için hazır olmalıyız". Eğer bir kişi sevgi ve ona söyle o zaman sadece onu tüm kalbimle seviyorum "kendinize söylemek istediğinizi varsayalım. O sadece bir tanesidir ve bunu biliyorum. Ben onu bilmek izin vermeyin, bu vahim olurdu Benim parçası adaletsizlik.
Her kişi sevilmek seviyor. Hatta o "olacak. Bunlar benim anlattığım sadece bazı örneklerdir. Size daha iyi yapmak için son derece iyimser Kendi mantra.If programlamak için size kalmış, kendi kendine konuşma daha iyi bir motivasyon var. Adamlar konuşmaya başlayın yüzden.

没有评论:

发表评论